A publicidade do vodka Absolut sempre é innovadora e evocadora, pero esta última campaña é espectacular. O artista alemán Simon Schubert baseouse na pureza do branco para crear esta nova edición limitada. Doblando unha simple folla de papel, Schubert consegue un impresionante xogo de luces e sombras que suxiren a botella de vodka vista dende distintos ángulos. Simple e impresionante!
si. Absolut aposta por facer unha publicidade baseada nas correntes artísticas actuais, e cada ano encárgalle a un/unha unha campaña. Ademais, as súas campañas temáticas usando a botella como lenzo e as súas edicións especiais son unha pasada. Por se fose pouco tamén creou a Absolut Network, un espazo adicado á creatividade na que todo o mundo pode participar e descubrir cousas. moi recomendable: http://www.absolutnetwork.com/categoria/absolut/
Mais que dobrando papel, parece feito cun boli sen tinta, non?
ResponderEliminarE xenial.
Entón cada ano faino un artista diferente?
Que bo!
si. Absolut aposta por facer unha publicidade baseada nas correntes artísticas actuais, e cada ano encárgalle a un/unha unha campaña. Ademais, as súas campañas temáticas usando a botella como lenzo e as súas edicións especiais son unha pasada.
ResponderEliminarPor se fose pouco tamén creou a Absolut Network, un espazo adicado á creatividade na que todo o mundo pode participar e descubrir cousas. moi recomendable: http://www.absolutnetwork.com/categoria/absolut/
Dadesme unha grande envexa (da boa :)) os creativos, que imaxinación hai que ter para que che ocurran eses debuxos e a maneira de facelos!!!
ResponderEliminar